![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/01-toc.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/02-isecurity.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/03-fabric-republic.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/04-cnc-solutions.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/05-cherrytale.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/06-connect-athens.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/07-ge-supplies.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/08-harmantas-floral-creations.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/09-nikou.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/10-gmt.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/11-add-condoms.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/12-cnc-training.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/13-tefel.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/14-emmis.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/15-nikolaou-dimitris.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/16-senico.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/17-flower-care.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/18-optika-andreadi.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/19-markaki.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/20-bits4school.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/21-rodokipos.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/22-verykios.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/23-teatro.png)
![Μερικοί από τους πελάτες μας](https://www.cinnamonmarketing.gr/images/works/logos/24-grams-design.png)
Οι περισσότερες επιχειρήσεις χάνουν χρήματα στο digital marketing. Αυτό οφείλεται στο ότι δυσκολεύονται να δουν την επιχείρησή τους από την οπτική των πελατών τους παραβλέποντας έτσι στοιχεία ζωτικής σημασίας.
Καλώς ήρθες στο πελατοκεντρικό marketing. Μία έννοια που πολλοί την λένε εύκολα αλλά λίγοι την εφαρμόζουν στην πράξη.
Διαβάζοντας τον Πλήρη Οδηγό Digital Marketing θα είσαι σε θέση να αντιληφθείς πολύ καλύτερα την ψυχολογία και αγοραστική συμπεριφορά των πελατών σου... έτσι ώστε να χτίσεις το digital marketing της επιχείρησής σου στις σωστές βάσεις, να δημιουργήσεις ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες σου και να αυξήσεις τα έσοδα της επιχείρησής σου. Κερδοφόρα και προβλέψιμα.
Digital marketing είναι η προώθηση και πώληση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω στρατηγικών και τακτικών στο διαδίκτυο, όπως - για παράδειγμα - το social media marketing, το search marketing, το email marketing, οι online διαφημίσεις και οι ιστοσελίδες.
Κατά βάση, το digital marketing είναι απλώς μάρκετινγκ. Είναι το πώς οι σύγχρονες επιχειρήσεις μεταφέρουν το μήνυμά τους προς τα κοινά στα οποία στοχεύουν (target audiences).
Η διαφορά του digital marketing με το παραδοσιακό marketing είναι ότι αξιοποιεί τα online κανάλια στα οποία βρίσκεται ο σύγχρονος καταναλωτής, προκειμένου να κεντρίσει το ενδιαφέρον των δυνητικών πελατών, να αλληλεπιδράσει μαζί τους, να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης και να κάνει πωλήσεις.
Ο #1 κανόνας στο marketing είναι να κάνες τη σωστή προσφορά, τη σωστή στιγμή, στο σωστό μέρος.
Σήμερα, οι πελάτες σου είναι online: αλληλεπιδρούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενημερώνονται σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες και αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο όταν το έχουν ανάγκη.
Άρα, πρέπει να πας εκεί που είναι ο πελάτης σου. Το digital marketing σε μεταφέρει εκεί. Σε μεταφέρει στα κανάλια που βρίσκονται οι πελάτες σου, ώστε να σε δουν, να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σου και να αλληλεπιδράσουν μαζί σου κάνοντας ερωτήσεις.
Αν είσαι νέος ή σχετικά άπειρος στο digital marketing, και προσπαθήσεις να εφαρμόσεις το digital marketing στην επιχείρησή σου, μπορεί όλα αυτά να σου φανούν σαν βουνό και να απογοητευθείς γρήγορα.
Είναι τόσα πολλά τα κανάλια, οι στρατηγικές και οι τακτικές ενέργειες του digital marketign που εφαρμόζονται σήμερα. Και θα πρέπει να τα μάθεις όλα αυτά αν θέλεις να είσαι σε θέση να αξιολογήσεις και να βελτιώσεις το digital marketing της επιχείρησής σου.
Το καλό είναι ότι τα κανάλια, οι στρατηγικές και οι τακτικές ενέργειες στο digital marketing συνεργάζονται μεταξύ τους... και αλληλοσυμπληρώνουν και αλληλοενισχύουν η μία την άλλη... για να χτίσουν το digital marketing της επιχείρησής σου στις σωστές βάσεις: να προσελκύουν τους καλύτερους δυνητικούς πελάτες, να καλλιεργούν σχέσεις εμπιστοσύνης και να προσφέρουν λύσεις που το κοινό σου εκτιμά και ανταποκρίνεται.
Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο πώς συμβαίνει αυτό.
Από πολλές απόψεις, το digital marketing δεν διαφέρει από το παραδοσιακό marketing. Και στα δύο, οι επιχειρήσεις επιδιώκουν να αναπτύξουν αμοιβαία επωφελείς σχέσεις με δυνητικούς και υφιστάμενους πελάτες.
Η διαφορά του digital marketing βρίσκεται στο ότι έχει αντικαταστήσει τις περισσότερες τακτικές του παραδοσιακού marketing, επειδή έχει σχεδιαστεί για να προσεγγίζει τους σημερινούς καταναλωτές... οι οποίοι βρίσκονται online.
Ας το δούμε με ένα παράδειγμα.
Σκέψου την τελευταία φορά που έκανες μια αγορά. Ίσως αγόρασες (ή νοίκιασες) ένα σπίτι, ίσως επίλεξες κάποιον για να καθαρίσει την καμινάδα του τζακιού σου ή ίσως αγόρασες χαρτικά αναλώσιμα για το γραφείο σου.
Ανεξάρτητα από το ποια ήταν η τελευταία αγορά σου, πιθανότατα ξεκίνησες με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για να μάθεις περισσότερα σχετικά με τις διαθέσιμες λύσεις, ποιος τις παρείχε και ποιες ήταν οι καλύτερες επιλογές σου. Στη συνέχεια διάβασες κριτικές, συμβουλεύτηκες τους φίλους και την οικογένειά σου, ερεύνησες τις διαθέσιμες λύσεις, τις δυνατότητες και τις τιμές.
Οι περισσότερες αποφάσεις αγοράς του σημερινού καταναλωτή ξεκινούν online. Ακόμα και όσες δεν ξεκινούν online - για παράδειγμα, όταν κάποιος ζητά πληροφορίες από τους φίλους του για κάτι που ψάχνει - θα μεταφερθούν online στην προσπάθεια του υποψήφιου πελάτη σου να ερευνήσει για την επιχείρησή σου.
Ως εκ τούτου, η online παρουσία σου είναι απολύτως απαραίτητη. Ανεξάρτητα από το τι πουλάς.
Το κλειδί στην επιτυχία είναι να αναπτύξεις μια στρατηγική digital marketing που θα σε τοποθετήσει σε όλα τα μέρη που βρίσκεται το κοινό σου και στη συνέχεια, να αξιοποιήσεις ένα συνδυασμό online καναλιών για να συνδεθείς μαζί τους με διάφορους τρόπους...
...δημοσιεύοντας περιεχόμενο για να ενημερώνεις τους υποψήφιους πελάτες σου για το πώς μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους, τα νέα της επιχείρησής σου και του κλάδου
...στα social media για να μοιράζεσαι αυτό το περιεχόμενο και να αλληλεπιδράς μαζί τους...
...με βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) για να εμφανίζεται το περιεχόμενο όταν κάποιος αναζητά τις πληροφορίες που έχεις δημοσιεύσει...
...με online διαφήμιση για να δημιουργήσεις άμεση επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου, όπου οι χρήστες μπορούν να δουν τις προτάσεις και λύσεις που παρέχεις...
...και με το email marketing για να διατηρήσεις επαφή με το κοινό σου ώστε να του δίνεις τις πληροφορίες και λύσεις που αναζητά και να σε θυμάται.
Όταν συνδέσεις όλα αυτά τα κομμάτια, θα καταλήξεις σε μια αποτελεσματική, εύχρηστη μηχανή digital marketing.
Αν όλα αυτά σου φαίνονται σαν βουνό, είναι λογικό να αισθάνεσαι έτσι. Όμως, τα πράγματα απλοποιούνται αν ξεκινήσεις με τη μάθηση και εφαρμογή μιας μόνο τακτικής digital marketing τη φορά.
Μία ισχυρή online παρουσία της επιχείρησής σου θα σε βοηθήσει με πολλούς τρόπους:
Λάβε υπόψη σου ότι το πεδίο του digital marketing αλλάζει συνεχώς.
Διάφοροι "ειδικοί", bloggers και YouTubers παρουσιάζουν ένα hot εργαλείο ή μια hot τακτική τη μια εβδομάδα, και την άλλη εβδομάδα το ξεχνούν για να παρουσιάσουν ένα άλλο hot εργαλείο ή μια άλλη hot τακτική.
Η αλήθεια είναι ότι το digital marketing αφορά λιγότερο το "digital" και περισσότερο το "marketing". Το digital marketing έχει αρχίσει και ενηλικιώνεται... και οι θεμελιώδεις αρχές του έχουν έχουν αρχίσει και καθιερώνονται στη συνείδηση του επιχειρηματικού κόσμου.
Στη CINNAMON Marketing, θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε τη σύγχυση που δημιουργείται σχετικά με τις στρατηγικές και τακτικές που φέρνουν αποτελέσματα και πώς να τις χρησιμοποιήσεις για να αναπτύξεις την επιχείρησή σου. Αν θέλεις να πετύχεις στο digital marketing, ξεκίνα από το marketing. Όχι to digital.
Μην παρασύρεσαι από διάφορους «ειδικούς» που προωθούν θαυματουργά εργαλεία ή γρήγορες λύσεις. Αυτοί - κατά κανόνα - αγνοούν τις θεμελιώδεις αρχές του marketing.
Πώς μπορείς όμως να σχεδιάσεις και να εφαρμόσεις τη δική σου στρατηγική digital marketing αυξάνοντας τις πωλήσεις και τα κέρδη της επιχείρησής σου;
Αυτός ο Οδηγός βασίζεται στις θεμελιώδεις αρχές του marketing και θα σου μάθει το πλαίσιο στο οποίο πρέπει να κινηθείς με βάση τη σημερινή πραγματικότητα του ψηφιακού κόσμου... ώστε να χτίσεις το digital marketing της επιχείρησής σου στις σωστές βάσεις.
Καλύπτουμε σε βάθος κάθε ένα από τα κεφάλαια αυτού του Οδηγού Digital Marketing. Θέλουμε να αποκτήσεις την πληρέστερη δυνατή εικόνα για το digital marketing, ώστε να είσαι σε θέση να αξιολογείς σωστά, να παίρνεις τις κατάλληλες αποφάσεις και να εφαρμόζεις στρατηγικές και τακτικές digital marketing που φέρνουν αποτελέσματα.